پنجره دوجداره

<a href="http://avanupvc.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%BE%D9%86%D8%AC%D8%B1%D9%87-%D8%AF%D9%88%D8%AC%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%87-upvc%D8%8C%DB%8C%D9%88-%D9%BE%DB%8C-%D9%88%DB%8C-%D8%B3%DB%8C/">پنجره دوجداره</a>

  • ۰
  • ۰

شیشه ضد بخار

شیشه ها و اینه های سرد در محیط های گرم بخار می‌کند.

مواد ضد بخار، موادی شیمیایی هستند که از جمع شدن قطرات آب بر روی یک سطح، که سطحی شبیه به مه را می‌سازد، جلوگیری می‌کند.

مواد ضد بخار برای اولین بار توسط ناسا ابداع شد.

مواد ضد بخار امروزه اغلب در سطح شیشه‌ها و پلاستیک‌های شفاف در کاربردهای نوری مانند عدسی و آینه‌ها که در عینک‌ها، عینک‌های ایمنی، لنزهای دوربین و دوربین‌های دوچشمی موجود است، استفاده می‌شوند.

این مواد با به حداقل رساندن تنش سطحی کار می‌کنند، در نتیجه آب بر روی سطح گسترده شده و یک لایه آب به جای قطرات منفرد ایجاد می‌شود.

این فرایند با تغییر مقدار تَرشَوَندگی کار می‌کند. سطوح ضد بخار معمولاً یا با استفاده از مواد فعال سطحی یا با ایجاد یک سطح آب دوست تولید می‌شوند.

کاربردهای پوشش ضد بخار

ماندگاری بالای پوشش ضد بخار یکی از ویژگی های ان است. آنها در انواع مختلف و برای کارکردهای مختلف در دسترس هستند.

روکش ضد بخار به طور معمول بر روی عینک ، پنجره اتومبیل ، شیشه های حمام ، سطوح سخت و سایر سطوح قرار می گیرد. بیشتر مواد ضد بخار موقتی هستند یا حداقل پس از مدتی از بین میروند . اگرچه این مواد شیمیایی موقت هستند و بعد از مدتی اثر ان از بین می رود اما هنوز مورد استفاده قرار می گیرند.

 

منبع: پنجره دوجداره اوان

  • ۹۹/۰۲/۲۱
  • hamid sharegh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی