پنجره دوجداره

<a href="http://avanupvc.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%BE%D9%86%D8%AC%D8%B1%D9%87-%D8%AF%D9%88%D8%AC%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%87-upvc%D8%8C%DB%8C%D9%88-%D9%BE%DB%8C-%D9%88%DB%8C-%D8%B3%DB%8C/">پنجره دوجداره</a>

  • ۰
  • ۰

چه زمانی PS5 منتشر میشود؟

در 8 اکتبر ، مدیر عامل شرکت سرگرمی سرگرمی سونی جیم رایان جزئیات جدیدی را درباره PS5 ارائه داد ، از جمله پنجره انتشار فصل تعطیلات 2020.

وب سایت رسمی پلی استیشن 5 در تاریخ 4 فوریه به صورت زنده آغاز شد ، اما چیز زیادی برای دیدن وجود ندارد.

یک پیام کوتاه در سایت وجود دارد که می گوید: “ما برخی از ویژگی های باور نکردنی را که می توانید از پلی استیشن 5 انتظار داشته باشید به اشتراک گذاشتیم ، اما ما کاملاً آماده نیستیم تا از نسل بعدی پلی استیشن کاملاً رونمایی کنیم.


PS5 جدید چگونه است؟

گرافیک این کنسول از گرافیک های بهتری استفاده می کند که از ردیابی اشعه استفاده می کند ، که روشی جدید برای کنترل جلوه های روشنایی در یک بازی است.

این فناوری توسط GPU PS5 پشتیبانی خواهد شد. براساس گزارش 30 دسامبر یوروگامر ، چندین تست عملکردی توسط AMD انجام شده است که گمان می رود معیار برای GPU های PlayStation 5 و Xbox Series X باشد.

طبق این آزمایشات ، GPU PS5 در 9.2 ترازوپلو یا 9.2 تریلیون عملکرد نقطه شناور در ثانیه نشان داده شده است.

در مقایسه ، GPU Xbox Series X هدف از 12 ترادفلوپ را دارد.

این آزمایشات غیر رسمی است و تا زمانی که کنسول ها اولین نسخه رسمی خود را تأیید نکنند ، تأیید نمی شوند.

مایکروسافت از آن زمان تأیید کرده است که Xbox جدید خود قادر خواهد بود براساس یک وبلاگ از 24 فوریه ، به 12 ترفالوپ برسد. به نظر می رسد که این شماره 9.2 ترادفلوپ را برای PS5 تأیید می کند ، اما نشت اخیر دیگری رخ داده است.

یک پوستر ناشناس ادعا می کرد که برای هر دو کنسول تستر است و مطابق با راهنمای Tom در تاریخ 17 فوریه یک برگه مشخصات برای این دو ارسال کرده است.

در این نشت ، پردازنده گرافیکی Xbox Series X می تواند به 11.8 teraflops برسد ، کمی تحت مشخصات تایید شده.

از طرف دیگر ، GPU PS5 با عنوان 12.6 ترابلوپ در نظر گرفته شده است که در صورت صحت این نشت ، کنسول قدرتمندتر است. اگر نتایج آزمایش از مراحل مختلف چرخه توسعه یا هر تعداد دیگر فاکتور باشد ، هر دو بسته به مشخصات GPU ممکن هستند.


حافظه :

بازیکنان شاهد تغییر در فضای ذخیره سازی هستند.

درایو حالت جامد جدید PS5 یعنی بازی ها سریعتر بوت می شوند و زمان کمتری برای بارگیری آنها خواهد داشت.

علاوه بر این ، این کنسول به کاربران امکان می دهد تا بدون نصب یک بازی کاملاً جدید ، کمپین چند نفره یا تک نفره یک بازی را نصب کنند.


دسته :

PS5 همچنین در حال بدست آوردن یک کنترلر جدید است که با کنسول عرضه خواهد شد.

رایان می گوید کنترلر جدید بازخورد هاپتیک را جایگزین احساس قدیمی “رامبل” می کند. همچنین بلندگوهای جدیدی در کنترلرها و درگاه USB-C وجود خواهد داشت. “با هاپتیک ، شما واقعاً طیف گسترده تری از بازخورد را احساس می کنید ، بنابراین تصادف به دیوار در یک ماشین مسابقه بسیار متفاوت از ساخت یک قلاب در زمین فوتبال است.

شما حتی می توانید هنگام اجرا از میان زمینه های مختلف ، حس انواع مختلفی از بافت را پیدا کنید. رایان در این نسخه گفت: “چمن یا گلی از طریق گل”.

کنترل کننده ها همچنین باعث ایجاد محرک های سازگار در دکمه های L2 / R2 می شوند. اگر توسعه دهندگان انتخاب کنند ، می توانند مقاومت در برابر محرک ها را برنامه ریزی کنند ، بنابراین می توانید یک “احساس لمس” از کشیدن کمان ، تسریع یک وسیله نقلیه در جاده و سایر موارد را احساس کنید.

این باعث می شود بازی ها به طور کلی همهجانبه تر شوند.

 

منبع: تک روز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی