پنجره دوجداره

<a href="http://avanupvc.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%BE%D9%86%D8%AC%D8%B1%D9%87-%D8%AF%D9%88%D8%AC%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%87-upvc%D8%8C%DB%8C%D9%88-%D9%BE%DB%8C-%D9%88%DB%8C-%D8%B3%DB%8C/">پنجره دوجداره</a>

  • ۰
  • ۰

شیشه ضد آتش

شما می توانید شیشه محافظت از آتش را برای خانه خود مشخص کنید تا در مدت زمانی که احساس راحتی بیشتری می کنید – ۳۰ ، ۶۰ ، ۹۰ ، ۱۲۰ و ۱۸۰ دقیقه از آن محافظت کنید.

علاوه بر جلوگیری از گسترش آتش سوزی ، مدت طولانی نیز دود را مهار می کند.

شیشه های معمولی در حدود ۵۰۰ درجه فارنهایت شکسته می شوند در حالی که شیشه های ضد آتش می توانند تا ۱۶۰۰ درجه فارنهایت مقاومت کنند.

لایه های لایه ای رزین شفاف ساخته شده با خاصیت خاص تولید شده و در بین دو صفحه شیشه ای قرار گرفته اند تا به ایمنی مورد نیاز شما دست یابند.

شیشه دکوراسیون

شیشه دکوراسیون نوع شیشه ای است که در بعضی از خانه ها مشاهده می کنید که در آن الگوهای فلزی به قسمت بیرونی قاب بیرونی متصل شده و یا بین دو درد نگه داشته شده است.

آنها خارق العاده به نظر می رسند و بسته به سلیقه شخصی شما می توانند در تعدادی از سبک های مختلف ارائه شوند. همچنین می توانید شفافیت های مختلف پنجره ، بافت های مختلف و پس زمینه های مختلف را نیز انتخاب کنید.

عوامل زیادی و همچنین هزینه در نظر گرفته می شود.

هنگام تعویض ویندوز خود برای جداسازی دو جداره ، مهمترین ویژگی هایی را که می خواهید در اختیار داشته باشید – چک لیست تهیه کنید – امنیت ، کاهش آلودگی صوتی ، هر نوع کیفیت تزئینی ، محافظت در برابر آتش ، خود تمیز کردن و موارد دیگر.

شیشه کنترل صدا

لعاب دوتایی استاندارد میزان سر و صدای شنیده شده را تا ۷۵٪ کاهش می دهد.

اما اگر به چیزی حتی مؤثرتر نیاز دارید چه می کنید؟ مثلاً اگر در یک مسیر پروازی زندگی می کنید یا بسیار نزدیک به یک جاده اصلی یا بزرگراه هستید؟ شیشه کنترل صدا از طرق مختلف کار می کند اما اصلی ترین کاری که انجام می دهد این است که به دلیل لایه های آویز پلی وینیل بوتیرال.

یکی دیگر از این لایه های بین لایه های شیشه ای قرار داده شده است و کارهایی که انجام می دهند تضعیف راه های صوتی هنگام عبور از طریق شیشه است.

 

منبع: پنجره دوجداره اوان

  • ۹۹/۰۱/۰۸
  • hamid sharegh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی