پنجره دوجداره

<a href="http://avanupvc.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%BE%D9%86%D8%AC%D8%B1%D9%87-%D8%AF%D9%88%D8%AC%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%87-upvc%D8%8C%DB%8C%D9%88-%D9%BE%DB%8C-%D9%88%DB%8C-%D8%B3%DB%8C/">پنجره دوجداره</a>

  • ۰
  • ۰

۱٫ شیشه شناور

شیشه شناور از سیلیکات سدیم و کلسیم سیلیکات ساخته شده است ، بنابراین به آن شیشه لیموترش نیز گفته می شود. این کاملاً واضح و مسطح است و باعث تابش خیره کننده می شود.

این شیشه ها از محدوده ضخامت ۲ تا ۲۰ میلی متر در دسترس هستند. دامنه وزن آنها از ۶ تا ۳۶ کیلوگرم بر متر مربع است. اینها به عنوان جبهه های فروشگاه ، اماکن عمومی و غیره استفاده می شود.

۲٫ شیشه ضد آب

از شیشه های ضد آب برای ویندوز ، چراغهای جلویی ، کف و غیره استفاده می شود. نوعی از پلی وینیل بوتیرال پلاستیکی در فرآیند ساخت آن اضافه می شود.

بنابراین ، هنگام شکستن ، نمی تواند قطعات لبه تیز تشکیل دهد.

۳٫ شیشه چند لایه

شیشه چند لایه ترکیبی از لایه های شیشه معمولی است. بنابراین ، وزن بیشتری نسبت به شیشه های معمولی دارد. ضخامت بیشتری دارد و ضد UV و ضد صدا است. این ها برای آکواریوم ها ، پل ها و غیره استفاده می شوند.

۴- شیشه تمیز اضافی

شیشه اضافی تمیز دارای دو خاصیت خاص ، فوتوکاتالیستی و آبدوست است.

به دلیل همین خاصیت ، به عنوان ضد لکه عمل می کند و جلوه زیبایی به شما می بخشد. تعمیر و نگهداری نیز آسان است.

۵- شیشه کرومیک

از شیشه های کرومیک در اتاق های ICU ، اتاق های جلسات استفاده می شود.

شیشه کرومی ممکن است دارای فتوکرومی باشد که دارای لایه لایه ای حساس به نور ، گرماسنجی است که دارای لایه لایه ای حساس به گرما و الکتروکرومیک است که لایه برقی برقی دارد.

 

منبع : پنجره دوجداره اوان

  • ۹۸/۱۲/۲۷
  • hamid sharegh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی