پنجره دوجداره

<a href="http://avanupvc.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%BE%D9%86%D8%AC%D8%B1%D9%87-%D8%AF%D9%88%D8%AC%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%87-upvc%D8%8C%DB%8C%D9%88-%D9%BE%DB%8C-%D9%88%DB%8C-%D8%B3%DB%8C/">پنجره دوجداره</a>

  • ۰
  • ۰

درباره Galexy S20 Ultra

طراحی

گلکسی s20 ultra دارای فریم فلزی و صفحه پشت ان شیشه ای است. صفحه نمایش با گوریلا گلس 6 پوشانده شده است از نظر وزن و ضخامت s20 ultra از دیگر اعضای خانواده s20 سنگین تر و ضخیم تراست.

اما این سنگینی و ضخامت به دلیل حضور لنز پریسکوپی هست که قابلیت زوم 100 برابر را دارد. گوشی سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا به دلیل وزن سنگینی که دارد بعد از مدتی دست گرفتن گوشی دستتان خسته میشود.

حاشیه های صفحه نمایش به طور خاصی کم هستند و به سبب همین موضوع اس 20 اولترا توانسته 90% صفحه نمایش را نشان دهد لبه های صفحه ی این گوشی خمیدگی های کمتری دارد.

S20 ultra در دو رنگ مشکی و خاکستری به بازار عرضه شده است که بر روی رنگ خاکستریش این گوشی جای اثر انگشت باقی نمیماند و این موضوع بیشتر به دلیل شیشه ای بودن قاب پشت است. سمت راست گوشی کلید پاور.

کلید کم و زیاد کردن صدا وجود دارد. پایین دستگاه اسپیکر و درگاه شارژ تایپ C وجود دارد. اسپیکر دوم این گوشی در بالای این گوشی قرار دارد.


صفحه نمایش

Galexy s20 ultra دارای صفحه نمایش Dynamic Amoled که اندازه 6.9 دهم اینچی دارد.

کیفیت صفحه نمایش این گوشی QHD و نور صفحه نمایش این گوشی بسیار زیاد است. رنگ ها در صفحه این گوشی خیلی چشم نواز و پویا هستند.


امنیت

سنسور اثر انگشت این گوشی داخل صفحه نمایش است (مانند Galexy A50s و Galexy A51).

سرعت عمل این سنسور بالاست و دقت خوبی هم در اسکن کردن اثر انگشت دارد. این گوشی دارای قابلیت تشخیص چهره نیز است و سرعت بالایی در تشخیص دارد و حتی در نور کم هم میتواند چهره را تشخیص بدهد.


باتری

سامسونگ در این گوشی از یک باتری 5000 میلی امپری استفاده کرده. این گوشی با استفاده کردن بسیار زیاد میتواند تا یک روز شارژ نگه دارد و باتوجه به شارژر 25 واتی که برای این گوشی در نظر گرقته شده این گوشی در طی 60 دقیقه به شارژ کامل میرسد.


دوربین

لنز اصلی این گوشی سنسور 108 مگاپیکسلی دارد. لنز بعدی یک لنز پیریسکپ تلفوتو است که سنسور 48 مگاپیکسلی دارد و قابلیت زوم 10 برابری را میدهد.

نکته جالب اینجاست با توجه به هوش مصنوعی که در دوربین به کار رفته به شما این اجازه را میدهد تا بتوانید تا 100 برابر زوم کنید.


سلفی

سنسور دوربین سلفی این گوشی 40 مگاپیکسل است. دوربین S20 ultra توانایی ضبط ویدیو با رزولوشن 8K را دارد که از دل این ویدیو ها میتوانید عکس هایی با رزولوشن33 مگاپیکسل بیرون بکشید.

دوربین سلفی هم عکس های بسیار با کیفیتی تهیه میکند و میتوانید دو حالت معمولی و 40 مگاپیکسلی را انتخاب کنید.


بدی ها

  1. بیرون زدگی دوربین S20 ultra در قاب پشت خیلی زیاد است.
  2. زخامت و وزن این دستگاه نسبت به گوشی گلکسی نوت 10 پلاس خیلی زیاد است.
  3. باتری با اینکه از ظرفیت بالایی برخوردار است ولی میتوانست از عملکرد بهتری برخوردار باشد.
  4. با این که طراحی بک چیز سلیقه ای است ولی طراحی این گوشی از نسل قبلی خودش یعنی s10+ ضعیف تر است

 

منبع: تک روز

  • ۹۸/۱۲/۲۲
  • hamid sharegh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی